Και το όνομα αυτής Σουλτάνα Βιβικίδου!

 

 von Georg Gstrein

 Πριν λίγες μέρες έψαχνα να βρω ένα τραγούδι στο You Tube που είχα καιρό να το ακούσω. Ψάχνοντας έπεσα πάνω στην Σουλτάνα και έμαθα πως υπάρχει και το Voice of Greece3.  

Και είπα να την ακούσω. Μόλις ξεκίνησε να τραγουδάει μου άρεσε πολύ και με έκανε να νοιώσω το τραγούδι. Αυτό που με άγγιξε είναι η φωνή της. Προπαντός όταν τραγούδησε τους δικούς της στοίχους πέρναγε στο αίμα σου ότι το ζει το εννοεί.

Έψαξα το κινητό της επικοινώνησα μαζί της και την παρακάλεσα να μας γράψει κάτι για εκείνη. Στην αρχή ξαφνιάστηκε και νομίζω ότι θα είπε μέσα της » μου κάνει πλάκα τώρα αυτός». Της έστειλα το email μου και μας έστειλε το παρακάτω κομμάτι.

«Ονομάζομαι Σουλτάνα Βιβικίδου. Έχω γεννηθεί στην Αθήνα και η καταγωγή μου είναι από Κομοτηνή και από Λάρισα! Η σχέση μου με την μουσική ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία όταν ήμουν μόλις 6 χρόνων και ζήτησα από τον παππού μου να μου πάρει μπαγλαμαδάκι .

Έτσι άρχισα σιγά σιγά να βγάζω τα πρώτα τραγούδια και στη συνέχεια ακολούθησαν μαθήματα σε ωδείο όπου παρακολούθησα 6 χρόνια μαθαίνοντας μπουζούκι. Αργότερα 2 χρόνια  έκανα φωνητική και  σε ηλικία 17 χρόνων ξεκίνησα να εργάζομαι επαγγελματικά σε διάφορα μαγαζιά της περιοχής.

 Φέτος η χαρά είναι διπλή διότι έχω ανοίξει το δικό μου μαγαζί κι έτσι πλέον τα συνδυάζω και τα δυο! Κάνω live εκεί 3 φορές την εβδομάδα και η απήχηση του κόσμου είναι φοβερή. Ειδικά μετά το φετινό The Voice που ήταν η καλύτερη διαφήμιση που θα μπορούσα να κάνω!!

Πολλά φιλιά σε όλους τους πατριώτες που είναι μακριά από την πατρίδα και ένα τεράστιο ευχαριστώ για την στήριξη σας!!! Ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά κάποια στιγμή…!»

Το  κομμάτι που θα ακούσετε είναι από το the Voice of Greece 3. Επίσης υπάρχει και μπορείτε να ακούσετε ένα μικρό κομμάτι από το προσωπικό της τραγούδι.

 Καλή ακρόαση

 Της ευχόμαστε Καλή Επιτυχία  και ελπίζουμε πολύ σύντομα να μας στείλει δικό της τραγούδι για να την απολαύσουμε!!

Σχολιάστε

